|
|
Deze klant was erg gehecht aan zijn Honda CBR 400RR uit ’88.
Hij wilde wel weer wat nieuws, maar eigenlijk kon hij geen afscheid nemen van zijn verouderde Honda .
HDV-racing biedt vele mogelijkheden en zo besloot de klant dat zijn 400 een complete make-over zou ondergaan
Als eerste wordt de motorfiets compleet gereinigd, daarna volgt een technische inspectie en krijgt de fiets een grote beurt.
Alle vloeistoffen worden ververst en slijtagedelen worden vervangen.
Het kuipwerk kan volledig naar de wens van de klant worden aangepast .
In dit geval is de keuze gevallen op de race-kuipset van de CBR 600RR ‘05
In dit geval was het voor de klant belangrijk dat de fiets voldeed aan de wettelijke eisen wat betreft verlichting en
goed zicht dus hebben we een custom-made HELLA licht-unit gemaakt die uiteraard voorzien is van een E-keurmerk
Het instrumentenpaneel was ook toe aan een opknapbeurt net zoals de hendels, clip-on’s, schakelaars en kroonplaat.
Custom-made rem / schakel pedaal en voetsteunen werden gemonteerd op de fiets
evenals deze speciale Honda wing voet-beschermer die met de hand werd vervaardigd .
De ketting beschermer werd niet overgeslagen en werd vervaardigd van carbon
Voor de uitlaat werden kosten nog moeite gespaard , de klant was erg gecharmeerd van de LASER HOTCAM ,
een goede keuze, alleen deze demper is niet in verhouding met de motorfiets
Dus deze werd bijna 200 mm ingekort en onder de goede hoek pas gemaakt,
wat een schitterend resultaat tot gevolg heeft.
De brandstoftank was bij de spuiter zodat we ondertussen tijd hadden om het achter
sub-frame aan te passen voor de verlichting en kentekenplaat
Uiteraard is het achterlicht weer voorzien van een type met E-keurmerk en is het
kontje dicht gemaakt met een Custom-made undertail die ook gemaakt werd van carbon
Alleen het air-intake systeem moest nog worden aangepast en werd van flexibele race slang gemaakt
LagerweijMedia verzorgd de bestickering
De klant was zeer tevreden